I`m Back!


Hej Hopp halloj!

Och sorry sorry, jag skäms verkligen och ber om ursäkt till alla er som faktiskt tyckte det va skoj att lösa mina inlägg... Det va ju ett tag sen sist, cirkus 5 månader.  Nu är jag iaf tillbaks, kanske inte så ofta men någon gång ibland.

Sooo??? What`s new?

Inte mest... same old same old. Försöker få Ze till att flytta till sverige, det går väl sådär så än så länge är vi kvar på öa!

Här kommer lite bilder från augusti när jag,Ze, Linn och Kim åkte upp i bergen skit tidigt på morgonen för att slå läger mitt i skogen och sedan kolla på rally:)







Och som ni ser är Ze och Kim sig väldigt lika.... nej men jag vet, om jag hänger som en apa i trädet så kanske du kan slå mig med en pinne... höhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0