Ze slutar aldrig att förvåna

För ett par dagar sen satt jag och Ze på balkongen och drack kaffe och snackade. Efter ett tag började vi diskutera något som vi hade olika meningar om. (asså jag kommer inte ens ihåg vad det handlade om så det va nog någon skitsak)

Men i vilket fall så blev jag lite små irri (eftersom jag hade rätt och han inte ville erkänna det) så jag gick därifrån och hoppade in i duschen....

När jag kom ut så va Ze borta, ja ja tänkte jag och trodde att han åkt och tränat... Så jag går runt och pysslar lite och sätter mig sen i soffan i min ensamhet (och tycker det är rätt skönt att slippa fajtas om tv dosan).Efter en stund kollar jag på min mobbe...

2 meddelanden..


Meddelande nr 1 :- Emma, ha en trevlig kväll (jag svarar inte på det)

Meddelande nr 2:- Du ska få lite ensamtid ikväll (jag svarade inte på det heller då jag visste att han förmodligen bara va och tränade, och för att jag hade rätt)

Jag sitter kvar i soffan en stund... då kommer meddelande nummer 3

Meddelande nr 3:- jag kommer inte komma hem ikväll, men jag har lämnat en sak till dig brevid sängen vid min sida... (jag svarar inte på det heller, för jag vet att han bara försöker få mig att svara)

Men efter en liten stund blev jag ju lite nyfiken, så jag gick in i sovrummet och började kolla... fanns ju inget där...

Då helt plötsligt kommer det en röst!

:- Its over there...

Asså jag höll på att göra i byxan, Jorå så att e... Det va Ze som gömt sig i gaderoben.

Ze:- heheh jag tänkte bara lätta upp stämningen lite

Oh my good säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: linda

Det var väl ett skämt GJORT för dig Emmma :P hahahhahahaha

2010-05-04 @ 08:55:05
Postat av: Annikasan

Hahahaha! gulligt. Men du, det är klart att du ahde rätt. Det har du ju alltid!

2010-05-04 @ 12:32:27
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Lisa Fisa

HAhaha!! HAn är juförrolig, din kille! Kreativt och tålmodigt måste jag säga:)

2010-05-04 @ 18:15:15
Postat av: Jacque

hahhaha nu fick jag mig ett gott skratt, han är för rolig din kille ;)

2010-05-06 @ 11:46:11
URL: http://jacque.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahahah det va kul att höra det live, men nästan ännu roligare att se det skrivet :D

2010-05-12 @ 13:34:33
URL: http://linnsjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0