Veckan som gått!

Hrm hrm hrm, vad har hänt... Jo det kanske ni förstår i och med att jag inte skriver så mycket längre att det faktiskt inte händer så mycket skoj nu förtiden. Så man får liksom nöja sig med det lilla.

Beach 2010 närmar sig med stormsteg och om ca 3 veckor bär det av till sweden... oh my good  jag är livrädd!

Ze har uppenbarligen också blivit lite nervös... han vill liksom visa upp sin bästa sida. Mm och då menar jag ju inte insidan utan bling bling biff utsidan oj oj oj...

Han signat upp sig på gymmet, han har ju dessutom den vanliga fotbollen 3 gånger i veckan plus match på helgen, det skulle man ju kunna tycka att det räcker... Men icke sa nicke. Nu har han även byggt ett gym på våran balkong.



Nej men jag vet... vi släpar hem en bänkpress till vårat supestora palats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0