Lugn som en filbunke

Varför kan inte jag vara lika lugn som Ze, varför ska jag alltid stirra så??

Ni som känner mig vet precis vad jag pratar om. Madde aka B-fot gjorde via internet för ett tag sen en utvärdering av sin personlighet. Rätt coolt måste jag säga. Hon fick hem en hel bunt med papper efter att ha svarat på hur många frågor som helst.

Vi kom överens om att om jga skulle göra en sån där, skulle det bara komma hem en bunt med stor fet röd text kontroll FREAK. Jepp förstår ni det är bara sån jag är.

Så ni skulle faktiskt inte velat se mig i fredags morse när jag vaknade 06.45 av att grannen bankade och bankade på dörre.

Rädd som jag är väckte jag Ze så att han fick gå och öppna, när han reser sig upp från sängern hör jag bara KLAFFS!

Jorå förstår ni vi hade översvämmning, vattenläcka, vatten överallt och det rann ner i grannens lägenhet under. Vattnet kom alltså från oss.

Jag va helt panikslagen och min hjärna fungerade inte alls där jag klaffsade runt i vattnet, som tur va stängde grannen av vattnet utanför.  DET VA INTE SÅ LITE VATTEN HELLER!

När jag klockan 07.45 torkat och torkat och va väldans nära gårten (ze tyckte jag va töntig) så slog jag en pling till min kollega tessan för att infomera att jag inte kunde komma i tid.

Zes enda kommentar

Ze:- Emma säg till henne att hon kan få komma hit och bada i vår inomhus pool för 2.50euro. Billigare än de andra ställena.




3 och en halv timma tog det att få bort vattnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0