Jobb!

Man hör ju en del roligt måste jag säga när man sitter som jag på ett kontor...

Kollega i telefonsamtal:- S hrm s som i stekpanna... Y y som i Yxa...


By the way har B-fot aka björntass lämnat oss och flyttat till london. Det kom en liten tår i mitt öga.

Men jag fick iaf ärva lite svenskprylar av henne, tyckte jag va omtänksamt.



Mmm ser ni? En kökshandduk med en dalahäst på bakböcker, lite saffran och Sunes Sommar med ett kort skrivet till Madde från hennes mamma eller nåt.

Men jag skulle nog hellre haft B-fot kvar på ön istället för kökshandduken kan jag känna.

En sak som jag kommer sakna massor med B-fot på jobbet är hennes roliga skypkonversationer, jag undrar vad som försegår i hennes huvud ibland.

Skype:

B-fot:- BTW, du vet hur skrynklig man blir av att ligga i ett badkar i typ.. en timma

Jag:- Nej, jätte?

B-fot:-rynklig kanske det heter, iaf...man får russinfingrar vettu

Jag:- Hahaha (fast med en skrattgubbe) jo det vet jag

B-fot:-hur kommer de sej att bebisar inte är ett dugg rynkliga?när dom har legat & plaskat i NIO månader?

Jag:- Hahahah (skrattgubbe igen)jag kommer att sakna våra skypar

B-fot:- Haha men svara då. Vi kan skypa från london (smilie)

Jag:- Svara på vaddå?

B-fot:- Fast det blir inte samma sak.hur kommer det sej att bebisar inte blir skrynkliga?

Jag:-dom är väl lite skrynkliga när dom kommer ut är dom inte?

B-fot:-det är väl bara för att dom drar ihop hela fejjan när dom skriker som dom ser skrynkliga ut?men dom borde ju ha skrynklig.. panna.. mage..lår... osv

Jag:- Haha (skrattgubbe igen) ja det är sant!


Kommentarer
Postat av: Annikasan

hahaha! Skönt rubrik gumman!



Du, varför är din telefon avstängd så ofta?! Jag har försökt ringa men möts bara av en dissig mansröst. DON`T like. Jag planerar ju att komma och hälsa på i sommar. Whuiiiiiiiiii! Så vi måste smida planer... Hur och när kan jag nå dig? PUSS

2010-05-19 @ 08:33:47
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Annika

Kolla din facebook. jag har mailat om besök... :-)

2010-05-24 @ 10:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0