1 maj välkommen

Jag hade nog världens bästa 1 maj i år.

Jag och Ze åkte nästan längst upp i bergen över molnen tillsammans med Tina och hennes härliga familj...

Jag och Tina satt mest och tjatade när killarna sysselsatte sig med lite bollspel...








på bilden upp, Söta Stine!

Jag förbereder käket

Mor och dotter =)

Ze och Ze fixade grillen (eftersom andra portugiser okuperade den gemensamma grillstaden så fick vi fixa en egen) Så händiga.





Här står de och betraktar mästerverket!


Mums!



Det är roligt att springa i röken när elden släcks...


Det var en toppen dag! Nu sitter jag här i sängen med blåsor på ryggen, uppenbarligen tog solen en del...

Men Tina tar priset, hon satt med solbrillor hela dagen..... japp ni ka föreställa er hur hon ser ut!


Nehe nu är det bäst att jag går ut i köket och kollar hur det går för Ze, Måndag = Ze lagar mat Yeah!















Kommentarer
Postat av: Tina

hahahahahaha, ja, det priset ta'r jag helt klart! Helt tokigt som jag ser ut nu. hahahahaha

Men sååååååå mysigt. Tack så mycket för en mycket trevlig 1:a maj. Kämpe kram till er.

2010-05-04 @ 11:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0