Sommar!

Jag längtar till sommaren så otroligt mycket, hela helgen har jag haft sommarkänslor. Kan ju bero lite på att det inte har regnat på två dagar YEAH! Innan när jag och Ze va och käkade frulle luktade det till och med gräs..... åhh vad jag vill klippa en gräsmata nu. (inte för att jag brukar klippa gräsmattor men ändå).

Helgen har gått fort, kan bero på att jag jobbade igår i fyra timmar.

På väg hem i bilen när jag jobbat klart:

Jag:- Nämen har du varit och klippt dig? (hrm ser inte ut som han bara har klippt sig dock)

Ze:- Japp

Jag:- Klippte du dig bara eller gjorde du något mer? (Ser liksom lite mer tjejig ut)

Ze:- Nej jag klippte mig bara, eller vad menar du?

Jag:- Nej men det ser liksom ut som du har plockat dina ögonbryn, typ fixat till böjningen lite....(snälla låt mig ha fel)

Ze:- Jo men det gjorde jag, passade på liksom.

Jag:- Men Ze du kan ju inte plocka ögonbrynen, det är ok att plocka emellan ögonen men inte att fixa bågen.

Ze:- Haha, jo det kan jag visst, om du tycker det här är mycket är det ju tur att du inte träffade mig när jag bodde i italien då hade jag nästan inga ögonbryn alls. Men det är mode där.

Jag:- Ohhh du va ett slajm... ohhh fyyyy... ett riktigt slajm

Ze:- SJAlM vad är det?

Jag: Slajm, ah men typ som som du när vi träffades.... bling bling ringar och hela kittet, pricken över i skulle ju ha varit rakade ben och plockade ögonbryn med.

Ze:- Ok då jag är en smilie!

Jag:- Hahahhah du kan ju inte ens säga slajm, nu kallar du dig själv smilie.



Bilden är från i somras när vi va på arraial, åhh det är sommar det, utomhus fest på högsta nivå!

Kommentarer
Postat av: Wendy

Hur fick du honom att sluta med "bling bling pengar ingenting"-stilen? ;)



Förresten så har jag länkat dig på min blogg!

2010-03-11 @ 10:11:34
URL: http://wendysvardag.wordpress.com
Postat av: Emil Gilljam

Sommaren där nere är bra fin.



Ni får ta en titt på min nya blogg så länge.

2010-03-13 @ 11:45:45
URL: http://emilismen.blogspot.com/
Postat av: Emma

Wendy, hehe han har inte slutat helt men vi är på god väg =) Nämen jisses har du, jag som blivit så lat på senaste!



Emil åhhh det ska vi absolut göra!

2010-03-16 @ 09:51:32
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0