så trött då trött

Så jag tror jag somnar….


Jag har ju glömt att berätta det här,för ett tag sen fick jag en stor påse med plockgodis från sverige... MMmm and you all know what that betyder.... Gömma gömma gömma annars kommer Ze äta upp det.


 
Jag tyckte jag hittade ett rätt bra place denna gång, insvept i mina kläder i byrå lådan. (trodde jag) I samma veva hittade jag milka choklad med dajm i på hyper sa (dajmen fick dock ligga i kylen). Det va typ som att jag va världens lyckligaste människa, i know helt sick vad glad man kan bli för lite svenskt godis.

 

Ett par dagar senare:

 

 

Ze:- du vet om att du går i sömnen va?

 

Jag:- Öh What???

 

Ze:- Mm det gör du, du brukar göra det men jag har inte velat säga något.

 

Jag:- Men vaffan säger du, nu skrämmer du mig så om det här är ett skämt får du säga det nu, jag blir ju nervös..

 

Ze:- nej det är sant

 

Jag:- men vadå vart går jag eller vad gör jag då?(nu är jag liksom rädd på riktigt nervös att jag typ ska vandra iväg)

 

Ze:- Nej men du brukar oftast gå ut i köket..., typ äta nåt som finns i kylen...

 

Jag:- Är du dum eller???Ljuger du nu???? Jag går väl inte upp och äter mitt i natten heller...

 

Ze:- jo det är sant, och nu det senaste har det varit jätte konstigt, för nu har du också gått till din byrå låda, det har låtit som du käkar på nåt då med...

 

Jag:- Nej men sluta, inte konstigt att jag håller på att bli tjock.. (kopplar liksom inte helt)

 

 

10 minuter senare trillade poletten ner....

 

 

Jag:- ZEEEEEEEEEEEEEE VAD 17 HAR DU KÄKAT UPP MITT GODIS OCH FÖSÖKER SKYLLA PÅ ATT JAG GÅTT I SÖMNEN?????

 

Ze:- Hehe, det va värt ett försök, förlåt jag kunde liksom inte hejda mig när jag börjat.... förlåt...


GRRRRRR, men skönt att veta att jag inte går i sömnen iaf..


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Hahahhahahaa!

2010-03-30 @ 14:58:17
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0