Purjolöken

Lite bakgrund historik..


Har börjat ett skummis på kontoret (från Kalmar så det kanske inte är så konstigt), förra helgen va han ute med ett par andra från jobbet och avslutade med efterfest hos Linus aka Purjo.


På måndagen efter i köket på jobbet:


Skummis:-
Åh vad käkar du? (frågar han purjo)


Purjo:-
Kyckling gryta UTAN purjolök


Jag:-
Ha???


Purjo:-
 jo men det va ju någon som SNODDE min purjolök.


Skummis:-
hehe


En vecka senare:


Onien:-
Hur har det gått med purjolöken??(purjolöken va liksom det stora samtalämnet)


Purjo:-
Nej inte så bra, har funderat på att skicka in en reklamation...


Onien:-
Ja det tycker jag, eller be att få prata med chefen...


Purjo:-
 Jaa alltså jag har mått jätte dåligt nu en en vecka, liksom vaknar mitt i natten och måste gå och kolla i mitt kylskåp för att se att inget försvunnit... det är inte alls kul...

Asså fatta, komma som ny på en liten ö och sno en purjolök.... asså helt otroligt sick... mm och vet nu vad som är ännu mer sick.... jo att han sov med den i sängen... undra vad som kommer ske härnäst..  fyyyy bubblan....

De tre nämda är med på bilden,  Purjo blondin med långt hår, Onien med min röda klänning och Skummis i kort blondt hår.... så ni fattar kanske varför........


Kommentarer
Postat av: Jacque

haha transkvällen, jo tack det var kul det. jag hörde att ni ska bowla ikväll, här ändrar vi inga rutiner inte :p Ha så kul gumman! Puss puss

2010-03-19 @ 22:47:51
URL: http://jacque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0