Porto Santo

Va riktigt nice klarblå himmel och öde strand... mmmmmm



På båten på väg dit, Ze spydde inte en enda gång, så Madde aka björnfot fick ta all äran för spyandet själv, Grattis B-fot!




Efter båten steg vi ner på playan precis utanför vårat hotell....‏



Framsida före lurre och baksida efter....



Kanske dock skulle a smörjt ryggen innan lurren..... då jag uppenbarligen satt med ryggen mot solen och käkade...



Snyggt det är inte alla som har ett intatuerat boxarlinne.... jag känner mig stolt....



Promenix i solnedgången.......



Utsikten från vår balkong..

Sen blev det lite fotbollsmatch innan vi tog båten tillbaks





Dom ser ändå rätt glada ut grabbarna, fastän dom förlorade med 4-0

Bye bye porto santo för denna gång... tack för en trevlig helg ni som va med!


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Ååååh vad underbart gumman! Jag döööör!

2010-03-31 @ 09:21:06
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: madis

ha ha ha tack!

2010-03-31 @ 09:38:28
URL: http://www.wildbyhearts.blogspot.com
Postat av: Lisa Fisa

Ser ut som om du hade en riktigt skön helg! Puss på dig!

2010-03-31 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0