Porto santo Here we come!!

I helgen vankas det Porto Santo så håll tummarna för najsigt väder... Mumma kaffe i soluppgången på båten, eller ja ialla fall för mig och Linnsan. Madde och Ze får hålla sig i bion längst ner, annars spyr dom... sånna kycklingar är dom mesarna.


Så nu beställer jag sol sol sol sol sol och sen lite mera sol.... åh vad jag längtar.

Va precis inne och kollade min syrras sida, fasen riktigt najs är den.

Så är det någon som fundar på att gifta sig kan ni beställa kort och lite allt möjligt här:

http://www.kontrastdesign.se/ 


Imorgon ska mina supercoola bilder läggas upp på bloggen (eller så coola kanse dom inte är) men nu fick jag iaf er nyfikna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0