Pissenisse

Kanske är lite nervös över att ta med Ze hem till Sverige!

Pratade halvt i sömnen igår kväll, jag tror att jag sov men jag kommer liksom ändå ihåg det lite halvt.

Jag:- Ze.. man får böter om man kissar ute i Sverige

Ze:- Öh va???

Jag:- man får böter om man kissar ute, det får man inte det är lag på det

Ze:- Öhhh ok???

Jag:- Det är jättedyrt, du får inte göra det...

Ze:- Hrm ok...(där gav han upp)


Precis som att Ze går runt och kissar överallt, det gör han liksom inte. Jag borde ju oroa mig för större saker än pisseböter när jag sover, typ som att han kommer att köra mot rött liksom. (japp det händer en del här)



Kommentarer
Postat av: Annikasan

Ni är lika söta båda två. :-)

2010-03-02 @ 20:36:14
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Lisa Fisa

hhahahahahaha! Ännu ett roligt inlägg! Saknar dig min vän...

2010-03-05 @ 17:41:27
Postat av: Emma

Ankan kvack kvack, eller förlåt jag menar tack tack=) Lisa, hehe jag saknar dig med... Ankan med förståss=)

2010-03-07 @ 15:03:16
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0