Alien...

Mmm det va ungefär så jag kände mig igår när jag åkte med Ze och tittade på honom när han spelade match. Komma där som blondie mitt uppe i bergen i ingenstans, skulle man uppenbarligen inte.

Va sugen på att säga :- Sluta glo har ni käkat glosoppa eller?

Men kom inte på ordet glosoppa på portugisiska... inte resten heller för den delen.

Det är typ som att blondiner skall bara hålla sig inom turistområdena... jag blir så trött...snark!

Ze:- det va väl kul att göra något för en gångs skull på en Söndag? Du är ju alltid själv annars, du kan väl följa med varje Söndag nu?

Jag:- Nja.. (asså seriöst mm visst kul att titta på fotboll ibland men VARJE söndag) Hrm jo men kanske inte varje..Typ nästa helg stannar jag gärna hemma....

Ze:- Ahme varför det? Du har ju alltid tråkigt på söndagar.

Jag:- Mm men hemma slipper man att känna sig som en alien

Ze:- ahaa oki ah jag förstår...

Mm känns skönt att Ze iaf fattar hur det är, han blir tycker med att det är irri att dom ska glo så förbannat mycket.













På väg till fotbollen åkte vi förbi ett av de värst drabbade områderna, så här ser det ut så här en månad senare!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0