Sverige!

Sommar sommar sommar.... Ze han ligger och sover fortfarande, så jag passar på att ge er en liten uppdatering....

Jo visst förstår ni.......Det va ju ett tag sedan, det ber jag om ursäkt för. Det var stress stress stress sista veckorna innan vi åkte och jag va totalförvirrad.

Vi börjar väl på resan från madeira till sverige:

* Ze säger att man inte kan se om flyget flyger uppåt eller neråt när man är inne i planet. Jag tycker självklart att Ze har fel, för jag ser det super bra.

* Ze tyckte att maten i London(flygplatsen) va svingod, så han va tvungen att trycka i sig två Mc Donalds mål han kände sig väldigt kulturell tror jag...

* Väl framme i Stockholm.... Ze:- Åh helvete vad kallt!


Kommentarer
Postat av: M

menar du att han kande sej internationell? :P

2010-06-19 @ 00:18:16
URL: http://www.madylin.devote.se
Postat av: Emma

Jo men det kanske man ksulle kunna säga=)

2010-06-19 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0