Stockholm...

Min fina vän Annika lät oss slagga hos henne i två nätter så att vi fick chans att se lite av stockholm.


Det va regningt och kallt men det gick fin fint ändå.

Vi besökte först slottet där det va högvakt



Efter det va Annika tvungen att dra, och eftersom jag är helt lost i stockholm gick vi och satte oss på ett fik i gamla stan...

Dra på trissor, då dök vår räddning EMELIE W upp (för er som inte bor på madeira och känner mig på detta sättet är Emelie en gammal kollega från madeira) Hon har uppenbarligen flyttat upp till storstaden och hade en vän med hennes spanka pojkvän på besök från Spanien.

Så vi hakade på dem på deras rundtur!














Tack för rundturen E.W den uppskattades=)

Kommentarer
Postat av: Annikasan

Ååååh, fina du! Det är du som är MIN fina vän. tack för länkningen sötis.



Längtar efter att träffa er mer nästa vecka. Whiiii!



PUSS!

2010-06-16 @ 12:37:03
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo men visst serru inte långt kvar nu sötis... Midsommar Yeah! Pöss

2010-06-19 @ 11:51:22
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0