Hemma på Madeira igen..

Semestern va hur bra som helst!

Vet inte riktigt va man ska börja med att berätta, vi har liksom gjort så himla mycket.

Men min favvo va nog midsommar



Vi hade givetvis långbord.....



Snaaapppss vajses som vi kallade dom för Ze...

Lekar, Ze fattade dock inte riktigt allt vad vi höll på med men han hängde med ändå..

Oj vad de tar i...

MM jag kan jag med.

Vi hade givetvis femkamp och tipspromenad, käkade gubbar sill och grillat också...



Tack Lisa för en underbar midsommar,  och alla underbara som va där... LOVE


Kommentarer
Postat av: bjornfoth

ser lovely ut :) vi har ANTLIGEN bestamt oss for en lagenhet nu, med tradgard sa i augusti far ni komma pa kraftskiva :)he he



kan du inte laddaupp bilderna fran london? puss love



btw, voip-dejt snart?

2010-07-05 @ 16:58:03
URL: http://www.madylin.devote.se
Postat av: Lisa Fisa

Ja det var SÅ roligt och härligt att ni kunde komma och fira midsommar med oss! Nästa år med hoppas jag!

2010-07-13 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0