Nähe ingen fettmätning

Bidde ingen fettmätning idag, mig vi blev ialla fall inskrivna. Tjejen som skrev in oss va supersöt men lite märklig. Jag sa till exempelt till henne att jag våndades över fettmätningen och då skrattade hon och sa..:- haha alla kommer veta hur mycket du väger sen. (oja nu känns det mycket bättre)


Middagen idag blev by the way en kulinarisk upplevelse. Jag gav upp när jag försökte laga en god brunsås för den blev inte alls som jag tänkt mig.

Jag:-Ze koooooom hit, nu får du faktiskt hjälpa till lite med maten

Ze:- men men men jag kan ju inte laga mat.. vad ska jag göra(han ser riktigt rädd ut)

Jag:- fixa såsen jag går och duschar

Ze:- Men men men alltså vad ska jag göra

Jag:- det skiter jag i så länge det blir gott, nu är det dags att du lär dig försöker man inte så lär man sig aldrig..



Sen va det dags att äta och Ze skiner som en sol (det brukar han göra när han är nöjd med sig själv)

Jag:- va den luktar konstigt, vad har du i?

Ze:- du kommer aldrig kunna gissa, men smaka den är jättegod

Jag smakar

Jag:- Ze har du möjligtvis haft i öl i såsen

Ze:- (smilar stol) Japp!



Ok jag åt såsen inte för att den va god (för det va den inte gräddsås med öl) utan för att han va så stolt!



Kommentarer
Postat av: Helena

Haha :) De vet alltid hur de ska få en att känna sig bekväm ;)

2010-01-12 @ 10:35:38
URL: http://www.lalanika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0