mycket märkligt

I fredags efter jobbet va jag och B-fot på gymmet, och när jag gick därifrån kände jag mig asså jag skojar inte typ 10 kilo lättare. Så det här helgen har jag smaskat i mig allt onyttigt jag kommit över...

Vilket så här på söndagskvällen inte känns så bra, ångesten stiger och stiger för imorgon ska vi ju börja på gymmet på riktigt.

Ok nu helt plötsligt började jag skämmas lite,det lät ju nästan som om jag hade tränat i fredags hehe alltså vi va ju bara på gymmet i fredags för att kolla hur det såg ut, (men det kändes ändå som jag hade gjort något bra när vi gick därifrån) vi ska börja träna nu i veckan.

 Och imorgon är det dagen D, för imorgon ska vi nämligen gå dit och mäta vårat kroppsfett, väga och mäta oss. Ajaj aj aj nu högg det till igen... jag ska alltså få mitt fett skrivet på ett papper och så ska någon multitränad kille/tjej sitta där och titta ner på mig och skaka på huvudet för att sedan lägga upp ett träningsprogram till mig. Frågan är om jag kommer våga gå tillbaks för att träna efter det, kommer iaf gå dit fylld av skam...fortsättning följer så att säga.

Kommentarer
Postat av: Annikasan

Hej hej, hemskt mycket hej! Lycka till med fettmätningen.

2010-01-10 @ 21:33:36
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Annikasan

Hej igen.



Du, kolla in min blogg... Finns någon du känner igen där...

2010-01-10 @ 21:50:13
Postat av: Annikasan

Skcika över en bild som Ze gillar så byter jag omedelbart! Jag valde den för att du hade skrivit att du trodde han gillade den. Annars skulle jag självklart inte tagit den! Äsch, jag byter nu direkt så får du hojta till annars, om han inte gillar den heller.

2010-01-11 @ 08:18:33
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Annikasan

Sv. I see!!! :-) Men du, var den bilden bättre på Ze?! :-)

2010-01-11 @ 09:29:12
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Emma

Mycket bra=)!

2010-01-11 @ 22:18:51
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0