My boyfriend is..

Idag har vi varit på stranden och tagit en kaffe i soligt 25 gradigt väder. (mohahaha för er som bor i Sverige)

Ze:- Emma hur skulle du reagera om någon överföll dig?

Jag:- Vad menar du?

Ze:- jo men om någon typ försökte råna dig

Jag:- jag skulle nog säga att jag har inga pengar

Ze:- men om personen hotade med att döda dig

Jag:- jag skulle nog svimma

Ze:- men jag beskyddar ju dig... du skulle säga - My boyfriend is a shit

Jag:- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA my boyfriend is a shit HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH oh scary HAHAHAHAHAHAHAH är du en skit? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ze:- men eh sluta.. jag menade ju inte att säga såå, jag menade typ att du skulle säga passa dig för min pojkvän

Jag:- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA my boyfriend is a shit

Det gjorde min dag! jo då så att e vi kämpar fortfarande med engelskan...(jag skrattar fortfarande by the way)



Vi passade också på att mata katterna, idag klappade faktiskt se en så nu är han superglad. (mindre glad över att jag går runt och småskrattar och säger du är en skit dock)


Kommentarer
Postat av: Lisa Fisa

Hahahaha, jag skrattar lika mycket jag! JAg ringde dig nu men telefonen avstängd... ring mig!

2010-01-10 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0