Emma rapporterar

Emma rapporterar från ett frigolitfyllt och brädfyllt hem.....Vilket gör att man saknar IKEA..snyft.

Min hyresvärd tycker nog rätt bra om mig, för när jag sa att jag ville flytta för att jag saknade en frys och en ugn så byggde han om köket till mig, och då uppmärksammade han va mycket kläder jag hade så han införskaffade en byrå i samma stil som sängen.

Och när jag kom tillbaks från sverige stod det en stor kartong innanför dörren, en julklapp från min hyresvärd. Det är en slags skohylla fast i byråform, han tycker nämligen att jag har mer skor än hans fru.

Men det är ju knappast en IKEA hylla... jag har ingen aning om hur jag ska sätta ihop den. Jag behöver en massa olika mejslar eller vad det heter, så jag tänkte låta den ligga omonterad. Om jag låter den ligga tillräkligt länge kanske Ze blir irriterad ch sätter ihop den. Hm... jag kör nog på det.


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Men åh vilken snäll!!!

2010-01-08 @ 09:37:40
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0