Blekfis...


Asså jag föstår inte riktigt vad Ze menar när han säger att han aldrig sett någon så vit innan!




Jag har blivit supersjuk (enligt mig själv) Influensa... eller nåt. Ze har också varit sjuk idag, så det har varit lite av en kamp vem som igentligen är sjukast.

Jag vann för Ze mår bra nu och jag mår skit, ont i kroppen feber och hostar blod. Lite upprörd att jag inte kunde gå och träna bodystep idag som stod på agendan, men jag får helt enkelt nöja mig med alla magmuskler jag får för att jag hostar så mycket.

Nu är jag dock inte så glad över att jag vann längre, stuck in bed liksom det suger. I morse var vi ialla fall tvugna att ta oss till läkaren. Vilket gick sådär, Ze va tvungen att köra eftersom jag grips av äckliga hostattacker hela tiden, det som va mindre bra  va att Ze har varit magsjuk hela natten och dagen så han ville helst inte va mer än 5 meter från en toalett. Vilket innebar att det va total kris och panik när jag kom ut från doktorn (Ze ha lite probs med offentliga toaletter) så vi hann inte ens stanna på apoteket... först hem och sen apoteket smidigt när man är sjuk. Jag tycker nästan att Ze borde förstå att han inte kan va sjuk när jag är sjuk... så himla ego av honom.

Min middag idag har bestått av antibiotika, hostmedicin (godare än svensk,smakade jordgubb), värktabletter och den sista fattade jag inte riktigt va det va men det blir nog bra.


Alltså enda anledningen till att jag skriver detta är ju för att ni ska tycka synd om mig det hoppas jag gör!

Nu ska jag sova igen.. over and out!


Kommentarer
Postat av: Tina Martins

Hej Emma Pemma! Stackers dig. Hoppas du mår bättre. :o)



Många kramer från Tina



2010-01-15 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0