3 saker..

Tre saker jag lärde mig om min älskade systerson när jag va hemma va.. (han är 1 och ett halvt typ)

Han tycker om hundar..voff voff säger han hela tiden..
Han älskar att räkna till 10 och räcka upp 10 fingrar.. (sen att han hoppar över 1-7 spelar ingen roll)



Han säger mammi och pappi istället för mamma och pappa.. (vilket får mig att skratta eftersom jag tänker på mia och klara då, ni som aldrig sett mia och klara tycker jag ska göra det)



Här kommer lite bilder från julhelgen!

23/12 uppesittarkväll hos min mammi...





24/12 självaste julafton hos mommo (japp jag är smålänning)






Jag diggar min kroppsform på denna bilden! (nedan)











25/12 Julafton igen fast hos pappi

 
Neo tyckte min nya resväska va bra som säng!




 Kvällen avslutades med det årliga julbordet hos älskade kakan!(tusen tack det va super gott)


Ze han har sett många bilder på sverige och är inställd på  att flytta om ett tag..

3 saker jag har förbjudit Ze att ha på sig i Sverige

1.) hans bling bling örhänge

2.) hans bling bling bling bling flash klocka

3.) en svart t-shirt med texten This is a 100% latino lover med guldtext!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0