29%

Hrm mm ja är det någon som vet vad jag har 29% av?


Uppenbarligen har jag 9% förmycket, om man är tjej och 26 år gammal ska man ha 20%...



Kanske inte rent margarin men bilden passar ändå tycker jag!

Jag visste att det här skulle hända, nu kan jag helt plötsligt inte tänka på något annat än mat. PTn sa att jag minst va tvungen att gå dit 3 gånger i veckan. Nu känner jag inte för att gå dit mer. Jag kanske ska köra på den som Mikaela gör, hon betalar dyra pengar för gymmet och går dit och bastar ibland.



bild från: margarin.se


Kommentarer
Postat av: Lisa Fisa

Hahaha, roligt inlägg! Stirra dig inte blind på siffror Emma, du är jättefin! Och 29 procent, det är ingenting, själv har jag nog legat på runt 40...men det är i och för sig abslout inte eftersträvansvärt! Was some time ago as well... Träna för att må bra och vara stark, och se kroppsförändringen som en bonus, inte som målet. Puss!

2010-01-29 @ 11:17:13
Postat av: Annikasan

Äh, klart du ska smala för att bli ännu tajtare och hetare. ;) du är snygg!

2010-01-30 @ 14:16:06
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0