OS/karneval

Jag tycker inte så mycket om OS, tror det har att göra med att Björnes Magasin uteslöts så fort det va OS och jag va liten.... det sitter liksom i.

Idag i soffan, när vi faktiskt kollade lite på OS (mest för att det inte fanns något annat).

Jag:- Jag tror faktiskt Sverige har tagit 3 guld än så länge ( ingen aning men det låter ju coolt)

Ze:- Va?? BARA 3???

Jag:- Men vaffan, hur många guld har portugal tagit??? är ni ens med??

Ze:- Hrm, nej men asså det är ju för att vi aldrig har snö..

Jag:- Eh bullshit skyll på det...


Förra helgen va det karneval Ze va sådär sugen på att se tåget, medans jag kände att det va ett måste. Med lite övertalning fick jag med Ze i regnet.

Jag:- Ze tänk bara på alla tuttar och skakande rumpor du kommer att få se. (och många rumpor va det)













Men när alla fällde upp sina parrisar tröttnade jag och ZE och fällde upp våra och gick hem.


Kommentarer
Postat av: Jacque

åhh Pregoparken <3 Synd att det var så dåligt väder. Här hemma regnar det inte, men det snöar, massor! Puss puss

2010-02-20 @ 10:26:02
URL: http://jacque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0