Ont i hjärtat

Har inte sovit en blund inatt, var som att ljuset gick upp för mig. Så läskigt! Jag är sååå lyckligt lottad att jag inte är drabbad, vi har både lägenhet bil och liv i behåll. Alla på jobbet har klarat sig.

Men det kunde lika gärna ha drabbat någon av oss. Förra helgen regnade det och va skit väder, då va jag och Ze på en liten roadtripp, en del av vägarna vi då körde på finns inte mer.

Det va ingen som va förberedd på att detta kunde hända, kom som en chock för alla. Zes kompis hus har blivit förstört, så många som är utan hem och så många som dött, detta är för mig helt ofattbart.

Har lite lunchrast nu, vi kan inte jobba från kontoret så vi får jobba i den mån det går hemifrån. Ingen el på kontoret och knappt någon väg utanför.

Man vill så gärna hjäpla till men vet liksom inte riktigt hur. Nu regnar det igen och blåser som bara den, jag bara hoppas att det inte blir värre. Lilla Madeira som ska vara en paradis ö mitt i altanten... vad har hänt??? Mitt hjärta värker!




Kommentarer
Postat av: Lisa Fisa

Åh gumman! Vet att det gör ont i dig, du känner ju så mycket sympati för andra! Jag är glad över att du och dina närmaste mår bra. Tänker på dig vare dag! Kram!

2010-02-24 @ 17:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0