lite kul iaf!

Ze har varit och tränat, nu tränar han här i funchal eftersom dom inte kan ta sig till Porto moniz där dom brukar träna.

Efter träningen följde hans kompis Elvis med hem och lånade duschen för han skulle jobba, och så stannade han och åt med oss.
Asså jag skojar inte det va som att äta med två grottmänniskor, vi åt fläskkotlett potais och sås. ( då fick jag mig äntligen ett gott skratt)

Sen kände väl förmodligen Elvis sig lite dum när han va tvungen att dra direkt efter maten, så han stod i dörre i typ en halvtimme.

Elvis:- Tack så hemskt mycket för maten

Jag:- nemas problemas

Elvis:- Jag måste gå nu, hej då

Jag:- Hej då

Ze:- hej då

Elvis:- blalallalalla (hängde inte riktigt med på den portugisiskan)

Ze:- balallalalla

Elvis:- Emma tack för maten  hej då

Jag:- det va så lite hej då

Ze:- hej då...... blalallala (portugisiska)

Elvis:- Blalallalla..... Emma maten va jätte god tack så mycket, hej då

Jag:- (börjat tycka det är lite små jobbigt) Eh det va så lite

Elvis:- Ze bla bla bla bla

Ungefär där började jag räkna gångerna Elvis tackade för maten och sa hej då.... 11 GÅNGER fatta jag måste typ ha gjort världens godaste mat!

När Elvis till sist hade lämnat lägenheten och sagt hej då, gick jag och Ze ut på balkongen för att se att Elvis hittade ut. (lite tricky vårt hus)

Och det gjorde han, när han hoppar in i sin bil och ska köra iväg kollar han upp mot balkongen en sista gång och ropar THANK YOU...

12 GÅNGER, hrm man kanske ska sattsa på karriär som kock. (Fastän maten inte alls va så god)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0