Im back!

Så vad har ni haft för er det senaste? En annan har ju inte gjort ett skit nästan.

På mitt jobb har jag ju nästan bara svenska kollegor, eller ja vi är i alla fall helt klart majoriteten så när jag sitter och jobbar känns det ibland som om jag sitter i sverige. (åh härliga känsla) Men den där känslan brukar inte vara länge, det kommer alltid något i vägen och förstör den. Häromdagen i köket på kontoret.

Kollega:- Har ni sett den där kackerlackan som ligger bakom Tina?

Annan kollega:- nej va ligger det en kackerlacka där?

Kollega:- Ja har ni inte sett det den har ju legat där i ett år typ.

Jag:- Usch fyyyy

Kollega:- Sen hänger det ju en liten ödla över henne med, den har fastnat med huvudet i taket och hänger ut med kroppen.

Jaha då va Sverige känslan helt borta!

Bilerna är från underbara Jardim do mar, en anledning till att tycka om Madeira!


Kommentarer
Postat av: tina

Nej, men, när pratade ni om kakerlakken? Den har ju inte varit här i en månad snart. Vi skulle ju se hur länge den kunne ligga tills städersken tog bort den. hihi Det gjorde hon då för ca. en månad sedan.

2010-02-16 @ 14:18:00
Postat av: Lisa Fisa

Snygging! Härligt med lite naturbilder på Madieras landskap! Mer sådant tack:). Gott att du har börjat blogga igen. Puss.

2010-02-16 @ 21:05:06
Postat av: madyline

aha så jag benämns alltså som "kollega". har jag inge namn för dej längre? :(:(:(

2010-02-19 @ 14:27:54
URL: http://www.wildbyhearts.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha jo Madde aka b-fot, sorry ska skriva rätt nästa gång=) Tina jo då måste jag ha lyssnat med ett halvt öra vilket händer rätt ofta=)

Lisa fisa, absolut nästa gång jag är ute i naturen så lovar jag att plåta!

2010-02-19 @ 23:17:59
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0