Helgens bravader!

En liten tråkig update... inte hänt ett skit.

Fredagsmys med LillSara och Linn med sushi och äppelpaj mumma! Efter att ha varit på nagelstudion och fixat nagglisarna. Väldigt bra musik fick man lyssna på under nagelfixningen haha Im in portugal bitch (istället för miami)!




Lördag: började tidigt med att baka




Skitäckliga! Efter det ockuperade Ze vårat stora vardagsrum (vårat stora vardagsrum)  i två timmar för att sätta ihop den där skohyllan som vi fick i julklapp. Jo vi är inte direkt snabba inte.



Men resultatet blev bedårande!





Kvällen spenderades uppe  hos Sofia som fyller närmre 30, mohahahah





Söndagen var lugn, Ze va och spelade fotboll och jag va SJUKT IRRI över att jag läste i tidningen att HANS hade vunnit Robinson (alltså jag tyckte han va bra) Men vaffan dom kan ju inte skriva det i tidningen innan JAG har sett det. Jag visste ju inte ens om att det visades 3 avsnitt förra veckan. SERIÖST kan inte tidningarna tänka LITE på oss utlandssvenskar som inte kanske KAN se på svensk tv. GRRR

Det va jätte höga vågor och storm här i södags och igår var det red alert.. hrm farligt!




Kan ju tillägga att det inte alltid är så najs att ha have så nära... vissa lyssnar på ljud av vågor för att bli avslappnade... jag kan garantera att man inte blir avslappnad av dom när det är storm!


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Bra där! Ett nytt uppdaterar race. Hihi!



Du är söt. Och ni har världens finaste utsikt. Och jag vill hälsa på dig någon gång. Bara så du vet. Varna i god tid innan du bestämmer dig för att lämna ön.

2010-02-04 @ 14:22:35
URL: http://annikasan.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0