Asså B-fot

På jobbet använder vi oss mycket av skype. 

B-fot:- Emma ska inte du baka kanelbullar snart?

Jag:- Jo kankse det..

B-fot:- dom smakade precis som min farmor/mormors (kommer inte ihåg)

Jag:- Jo men jag har ju jäst hemma. (första gången jag hittat riktig jäst nämligen)

B-fot:- Ja jag med, jag har jäst i en vecka nu när gymmet är stängt.

Jag:- Hahahahahahh

Jag:- Asså Madde, du fattade att jag menade jäst som i engelska yeast eller?

B-fot:- Hehe ahaa nej nu trillade polletten ner

Jag:- Hahahah (sen satt jag där och fnittrade en stund)


Madde aka B-fot som by the way har en bloggadress med världens svåraste adress att komma ihåg...... kan bara gå in på den på jobbet för där har jag den som favvo=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0