Alla hjärtans dag!

En dag i kärlekens tecken och det enda jag kunde tänka på va semletårta. Och då undrar ni förståss varför... Jo för att Mamma och moster (japp twins) fyller år på alla hjärtans dag så det har i många åt inneburit tatttatadaaaa SEMLETÅRTA. (åh det hade suttit fint) Grattis Grattis till er!


Min och Zes Dia dos namorados!

Morgonen börjades med frulle på sängen, jag kände mig väldigt stolt över mina små hjärtan. (i know att vi har världens FULASTE talrikar, men bor man på madeira så gör man)

Ze va lite trött så där på morgonkvisten, men när han väl piggnat till lite och sett mina underbara hjärtan började han genast sjunga.

Ze:- Vi kolma vi kolma fro pepparkekbleble
. (Påminnde uppenbarligen honom om pepparkakor.)


Jag fick en tvål av ZE, sååå sött!



Sen bar det av på en liten roadtripp i bergen, jag vet inte riktigt hur vi tänkte när vi tog det beslutet då det typ är konstant storm på Madeira nu och stenras överallt.





När vi kom ner till Funchal igen fick vi nästan en chock!

Kanske inte visade helt rätt dock!



Kvällen avslutades med bowling, mumsig mat och efterätt!


Kommentarer
Postat av: madyline

hahah skitkul att han gjort citationstecken på "love you" :P

2010-02-19 @ 14:29:16
URL: http://www.wildbyhearts.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha ja, fast det är ju inte direkt hans handstil=) puh

2010-02-19 @ 23:16:01
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/
Postat av: Annikasan

Är det diaré på nedersta bilden, eller vad är det egentligen?

2010-02-21 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0