Tuffis, så fick han sitt namn....

Asså portugriser!


När Ze kom hem med Tuffis hade han inget namn ännu...

Jag:- Är det en kille eller tjej Ze?

Ze:- it is a she, vad tycker du hon ska heta? Jag vill att hon ska få ett svenskt namn...

Jag:- Hrm hrm hrm, Asta tycker jag, är det ok med med dig?

Ze:- MM Asta får hon heta...

24 timmar senare...

Ze:- Han är så söt Asta

Jag:- Han??? Vad det inte en hon???

Ze:- Jo men alltså, det va ju en han innan men sen tog ju pappa bort bollarna på honom

Jag:- Men Zeeee då är det ju en han, ahme då kan han ju inte heta asta....




Kommentarer
Postat av: maddis

emma! du måste skriva en bok. döp den till "en portugis bekännelser" & så skriver du allt roligt ze säger.

2010-12-16 @ 11:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0