Wow!

Det händer som vanligt inte så jätte mycket här på madeira, det största som hänt mig på länge va i lördags när vi hade lite tjejmiddag hemma hos B-fot. (supernajs) Vi satt nämligen ute på hennes balkong och käkade, då passade T-bone(kissen) på att försöka smita, men jag fick tag på henne i sista sekund (puh)

B-fot blev då lite upprörd på T-bone och stängde in henne.... Eller ut oss kanske jag ska säga... Japp Madde lyckades med att låsa oss ute på balkongen. Som tur va hade jag min mobbe där så hon kunde ringa Joe, som precis hade kommit ner till stan.

Stackarn fick ju bara sätta sig i en taxi och åka hem igen... shit va snällt alltså. (jag undrar om Ze hade gjort det eller låtit oss sitta där ute)




Annars handlar snacket mellan mig och Ze mycket om att Ze är rädd för att åka till stockholm..

Jag:- hur länge vill du vara i stockholm när vi kommer till sverige?

Ze:- helst inte alls

Jag:- Va? Varför inte?

Ze:- det är inte ett säkert ställe..

Jag:- OK? varför inte?

Ze:- det finns rasister där, det finns det inte här. Folk blir kidnappade i stockholm, det blir man inte på Madeira.

Jag:- Hrm nej det är klart att dom inte är rasistiska mot dig här, MEN MOT MIG. Stockholm är inte farligare än någon annan stad....

Ze:- ok en dag då....  En dag kan vi stanna där....


Jag tror att Ze kanske har bott Madeira lite förlänge, ja jisses åka till sverige med massa rasister, kidnappningaroch vi får ju inte glömma rena människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0