Två insikter på en dag!

1.) Det hjälper inte att man blivit brunett. Idag när jag skulle ta en promenix hem från jobbet han jag inte gå i mer än fem minuter förrän jag hörde... kiss kiss kiss från en bil, som om man är en jäkla katt! Vidrigt! (påminde mig genast om varför jag inte promenixar sjäv)

2.) Jag har bott utomlands way too long . Jag gick och satte mig på en parkbänk på väg hem från affären (så jäkla najs, 25grader varm och sol samt havsutsikt) jag har nämligen ingen sol på min balkong efter kl.14.00. För fem år sen hade jag absolut aldrig suttit där och njutit själv, för det kryllade nämligen av ödlor bakom mig... bara prasslade i buskarna ibland vågade de sig fram till mina fötter, men då fick jag srämma iväg dom... jag och ödlorna hade alltså en fridfull timma tillsammans efter jobbet.(mm känner mig faktiskt lite stolt)




Under min filosofi-stund funderade jag mycket på mina vänner där hemma...

Madde? vad hände igentligen med dig gröna borste? har du kvar den? ( hade nämligen en grön borste som nästan inte hade några piggar kvar och inget skaft eller vad 17 va den lila?)Nostalgi! Åh maddes gröna kakor.... mums vill ha...

Annikasan shit va du va klumpig, det va ju alltid något som gíck sönder....

Åh ialla fall, saknar hela järngänget!









Kommentarer
Postat av: Annikasan

Eh, va?! Klumpig?! Nu fattar ajg inte vad du snackar om överhuvudtaget. Mår du bra?

2010-04-29 @ 08:41:11
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, jag bara fick en bild i huvet när vi va hos Cinna en gång, och du typ hade sönder flera saker... typ när vi va 15år=)

2010-04-29 @ 10:21:53
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/
Postat av: Emma

Ahme shit, undrar om minnena spelar mig ett spratt, undra om det va jag som hade sönder saker... Nu blev jag alldeles osäker.. Någon som kommer ihåg?

2010-04-29 @ 10:23:44
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/
Postat av: linda

Ingen kommentar :P

maddes borste hahahhahhaha =)

vi saknar dig emma pemma,å Annika dig med =)

Pössssss till er

2010-04-29 @ 10:36:22
Postat av: Madde

GUMMMMMMMAN!

Söt du är... O så fin i ditt mörka hår :) Ha ha den gröna borsten blev en lila som till slut inte heller hade några piggar kvar så nu har jag inskaffat en liten turkos. Ska bli så kul att du snart kommer hem, jag har hela frysen full med gröna kakor, mormor is still going strong o bakar som aldrig förr!

Ses snart darling

PUSS

2010-04-29 @ 10:47:13
Postat av: Lisa Fisa

Om inte jag minns fel så finns det en historia som innefattar annikasan, ett kylskåp och en födelsedagstårta... har för mig att det fanns en viss klumpighetsfaktor där...;) men jag vet inte!?

2010-04-29 @ 19:36:23
Postat av: Emma

Jag saknar er med... Åhh madde gröna kakor fyy va gott.. Pgh Linda har du växt?Lisa, ja så va det kanske=) Annika, snart kommer jag och invaderar ditt hem om 41 dagar för att vara exakt.Pöss på er alla

2010-04-30 @ 09:32:47
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0