Pimp my ride/våfflisar

Zes superduper snälla pappa har gett oss en låda (har ingen aning om vad man säger, box kanske) till scootern besbi. 

Ze:- ska vi fixa till scootern innan vi drar till Madde och Joe?

Jag:- men tar inte det lång tid?

Ze:- men Emma det är ju bara att sätta på boxen, max 15 minuter....



1 timma senare.....




Jag:- seröst.... jag är hungrig, kan vi inte göra klart det här efter vi har varit hos Madde?

Ze:- nej jag är snart klar nu...

Ytterligare 1 timma senare................



Jag:- Nej nu skiter vi i det här..... (fan kan du inte ens va det minsta händig)


Sen vankades det våfflor... mumma belgiska tjocka våfflor...







Klockren kisse har dom... så himla söt... Ze va i himmelriket





Sen tillbaks till scooterhelvetet (så kände jag ungefär då eftersom Ze tyckte att han kunde bättre än mig)

Jag:- Asså ZE du sätter inte dom där skruvarna på fel håll nu??

Ze:- Eh Emma, jag vet vad jag gör ok??

Jag:- Aha ok, nej för jag tänkte bara att om du sätter dom på det hållet kommer inte boxen tillräkligt långt ner så vi kan sätta fast den..

Ze:- Emma Tyst, jag koncentrera mig, jag vet hur jag ska göra ok?? (typ du kan ingenting emma ok??)


Då gick jag och satte mig istället och tänkte, fy fan va pucko han är vi kommer ju att få göra om hela skiten....


45 minuter senare...

Ze:- Hrm, jag måste nog vända på dom där skruvarna... man ska nog ha dom på andra hållet...

Jag:- (no shit sherlock ditt pucko) Nähe, skojar du är det sant?? FÖR DET SA JU INTE JAG FÖR 45 MINUTER SEN!

Ze:- Gjorde du?

Grrrr, fick mig att komma ihåg filmen yrrol... Har ni testat att trycka på on?

Resultatet blev toppen fint, men 15 min?? nej men det går skit fort tar bara en sådär 4 timmar....


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Hahhaa, shit, bra gjort att du inte blev galen måste jag säga. Stort Emma.

2010-04-13 @ 08:46:45
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0