Märkesfreak

Ni som känner Ze eller har följt min blogg från start vet ju att Ze är lite av en märkesfreak... Han är dock inte så jätte BLING BLING längre vilket jag är superglad över!

Men märken ska det fortfarande vara. Helst Salsa (det har vi kanske inte i sverige men här är det liksom bling bling paradiset), men timberland går också bra. Ze och jag har inte alltid samma smak, för jag skiter fullständigt i vad det är för märke så länge det är snyggt.

Ze:- Jag har köpt nya timberland skor

Jag:- ok, kan jag få se dom (väldigt skeptiskt)

Ze:- Mm  (skitstolt)







Jag:- Ska du ut och vandra i bergen eller? Dom är ju skitfula

Ze:- Emma this is fashion...

Jag:- vart då? I bergsbyarna eller???

Ze:- mupp mupp kinkelikink.....




Igår när vi va och fikade satt det ett svensk par vid bordet brevid....

Ze:- Oh kolla, hon har ett riktigt bra märke på hennes keps (säger han om damen som va runt 60) Energy.. (säger han sådär muppigt som bara Ze kan)

Jag vänder mig om och kollar...

Jag:- HAhahahahahahahahah

Ze:- Vad är det?

Jag:- Hahahahahah (kan inte riktigt sluta) Hahahahahhah....  Det står ju JÖNKÖPING ENERGI hhahahaha det är ju inget märke, det är ju till dom jag betalar mina elräkningar hemma HAHAHAHAHAHAHAH


Kommentarer
Postat av: Lisa Fisa

Hahahahhahahahaaaa!!! Du får ta honom på ett studiebesök där när ni kommer hem så kan han nog få en egen keps:)

2010-04-07 @ 20:25:22
Postat av: Annikasan

Vad söt han är! :-)

2010-04-10 @ 13:16:20
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0