Kände mig... men icke!

Jo som ni säkert alla minns (oj så självsäker man kan vara då) så signade jag ju in mig på gymmet i januari.... ocht till min stora fasa hade jag 29%fett på min kropp (om man ska va petnoga 29.9%). Sen va ju gymmet stängt en månad på grund av katastrofen, men nu dom senaste veckorna tycker jag att jag har varit jäkligt duktig. Tränat minst 2 gånger i veckan. (denna vecka 4 gånger)

Igår tyckte jag och B-fot Uppenbarligen att det passade bra med att väga och mäta kroppsfettet igen, jag kände mig slankare helt enkelt pepp.

JAGHARJUFÖR17GUBBAR gått upp ett och ett halvt kilo.... och har helt plötsligt 30%kroppsfett.


GYMMA ÄR HELT KLART INTE MIN GREJ!

Så nu håller jag på att ändra mitt utseende på annat sätt..... ni får se imon=) (eller när jag har energi att sätta på min tröga dator)








Kommentarer
Postat av: Annikasan

Kämpa på honey!!! Kämpa kämpa! PUSS!

2010-04-18 @ 22:20:13
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Wendy

Man går alltid upp i vikt i början, det är för att kroppen tror det är svält och hemska tider på G ;)

Men fortsätt kämpa så ska du se att det kommer gå mycket bättre!

2010-04-19 @ 12:53:20
URL: http://wendysvardag.wordpress.com
Postat av: emma

Vad söta ni är japp im hanging in there so to say!

2010-04-20 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0