Body step!

Jag lyssnade på Annika och Wendy när dom peppade mig till att gå till gymmet fast jag gått upp ett och ett halvt kilo.

Jag tog tjuren i hornen igår och gick på body step, jag drog med mig Lonny (en kollega från jobbet) som inte heller gått på step tidigare.

Min plan va att komma in obemärkt (specielt nu när jag har mörkt hår) och att stå längst bak på sidan så att ingen skulle se mig när jag gjorde bort mig.. Det gick väl sådär....

Precis när vi skulle börja säger han som har klassen

Intruktör:- Jaha...Vart har vi Emma?? Emma Vart är du?

Ungefär där ville jag sjunka igenom jorden.... Pionröd i ansiktet räkte jag upp handen

Instruktör:- Välkommen, det är din första gång på step här... har du gått på step innan?

Alla ögon på mig... smälta in???? my ass, vaffan här har man gått och färgat håret för att man ska kunna smälta in.... men icke sa nicke

Det va förmodligen Kaisa (som alltid hänger på gymmet) som skvallrat.... Grr Kaisa




Ze har också signat in sig på gymmet!


Igår:


Ze:-
ser du något annorlunda med mig?


Jag:-
Nej? va skulle det vara?


Ze:-
Nähe, eh det va inget..


Idag, Ze drar av sig tröjan(och står och småspänner dig lite)


Ze:-
ser du något annorlunda nu då?


Jag:-
Nej??? Vad skulle det vara??


Ze:-
nej det va bara en på jobbet som tyckte att jag hade blivit större... fått större armar och så


Jag:-
Men Ze du har ju bara varit på Gymmet 2 gånger, hahahha du får ju vänta lite innan du ser resultat. (sen blev jag lite butter när jag tänkte efter) Och BY THE WAY, kan du ju räkna med att går upp ett och ett halvt kilo fett först... gör du inte det blir jag arg!


Kommentarer
Postat av: Annikasan

BRA GUMMAN!!! Kämpa kåmpa. Underbart att du lyssnade på oss. Och kom ihåg att man mår väldigt mycket bättre av att träna lite, även om man inte går ner i vikt på momangen.



Lagom till att du kommer hem ska de se att du kommer var SÅ HET!



Love you!

2010-04-21 @ 14:39:33
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Annikasan

För tusan Emma! Uppdatera! :-) Istället för att köra ett megarace med inlägg kan du inte sprida ut dem ltie så att man har något att gotta sig åt varje dag istället!



Miss yououuu!!

2010-04-28 @ 08:21:13
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0