Usch vad jag är barnslig!

Det går sakta med säkert framåt för Ze att lära sig hur man tar hand om ett hem, men jag tycker det tar alldeles för lång tid.
Han förstår liksom inte riktigt varför han ska göra lika mycket som jag.(vilket jag är stenhård på, men som han aldrig gör ändå). Så jag har börjat ta till jätte töntiga knep, jag liksom låter honom smaka på sin egen medicin.

Ze hängde igår upp tvätten på våran balkong. När jag kom ut på balkongen i morse hade han häng mina svarta kläder på en smutsig lampa . Thats NOT ok! Men istället för att säga till honom och kinka ihop slängde jag mina kläder i tvätten igen och sedan slängde jag upp hans nytvättade kläder på lampan. Mohahhahah hämden är ljuv.

Seriöst, vem som helst ser väl att lampan är smutsig eller?

Så här rena är han kläder nu, mohahahhah.

 


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Hahaha! Asbra Emma.

2009-10-15 @ 21:14:00
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: emma

oh i know, och jag har gjort fler av do här... hehe

2009-10-16 @ 11:43:34
Postat av: Lisa Fisa

hahahahaha!! helt rätt! Tycker att din strategi är underbar!! Lycka till i fortsättningen, följer bloggen med förväntning:)

2009-10-24 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0