This is my space!

Linn exploderar i kassa kön på Pingo. ( typ som ett svensk ICA Maxi)

I Sverige respekterar vi ju varandras utrymme(oftast iaf), this is my space and this is your space so to say.
Här fungerar det absolut inte på samma sätt, portugiserna har ingen förståelse alls för space. Speciellt när man står i kassa köer, portugiserna ställer sig alltid alldeles för nära alltså det handlar om millimeter ifrån.

Så för några dagar sedan när Linn stod i kön kom det just en man sån här äckel man alldeles för nära, så nära så hon kunde känna hans andetag i nacken (uhhh fy). Och när det va hennes tur att lägga sina varor på bandet sträckte denna äckliga porto man sig över henne med sina varor och la upp sina varor före henne fastän hon stod framför.
Linn fick nog!

Linn :- Hey!!!!What are you doing????You have to wait, its my turn first!!!! (väldigt morrigt argt)

Konstig man :- mumlar (och fortsätter trycka sig närmre Linn och lägger upp sina varor på bandet över Linns armar)

Linn :- Hello!!! What is your problem? This is my space and this is your space! KEEP away OK?????(nu fly förbannad åh jag ser det framför mig haha)

Konstig man:- oh menina querida ho ho (typ söta flicka) Och tillslut backade mannen so tur va. 

Bra jobbat Linn, en annan har ju varit på bristningsgränsen många gånger.



Kommentarer
Postat av: Kim

You gooo girl......

2009-10-17 @ 15:51:44
URL: http://www.supportsidan.org
Postat av: Annikasan

Hahaha! Linn = tuff och SNYGG!



Emma, din blogg är helt fantastisk!

2009-10-18 @ 13:36:26
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej gumman, håller med Annika, skitkul att kunna hänga med er BÅDA i era bloggar, har lagt in er på favoriter i min Iphone så jag kan kika hur det är med mina små äventyrare innan jag somnar varje kväll :)



Saknar dig!! Kram

2009-10-18 @ 15:02:32
Postat av: emma

Åh Baddi baddi, kom och hälsa på=) kan inte du med börja blogga så jag får hänga lite i ditt liv?Jisses amalia vad jag saktar dig! Kram

2009-10-18 @ 23:38:17
Postat av: Anonym

2009-10-20 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0