Tack Anna!

Jag fick varldens basta start idag nar jag kom till jobbet, pa min dator lag det namligen en valdigt sot lapp fran min sota kollega och van Anna. Sanna kollegor tycker jag att alla borde ha. Det stod typ att jag skulle ha en bra dag och lite till, jag maste saga att deet gjorde hela min dag.

Om ni undrar varfor det inte ar nagra prickar over bokstaverna ar det for att jag lanat Zes dator och dom har ju inga sadana finesser pa sina datorer. Ze har namnligen kvaddat min dator med lite virus tror jag. Fyyy!

Idag ska vi kolla pa film och inte vilken film som helst, for vi ska namligen kolla pa Man som hatar kvinnor. Den gar pa bio har nu men vi ska nog kolla pa den hemma. Svensk film med Porto text! Vi far val se hur den gar hem idag for portugisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0