Pluffsdag!

Idag är en sån där dag som jag antar att dom flesta tjejer har ibland.
 En sån där dag när man känner sig sådär lite pluffsig, inga kläder sitter bra och man vill helst bara kunna ha en möjlighet till att banta ner sig typ 3 kilo på en timme. Min självdiciplin är dock skit dålig, typ sämst.

 Om jag säger till mig själv att nu ska jag sluta äta godis så äter jag typ dubbelt så mycket godis istället. För ett tag sen bestämde jag mig ändå för att börja banta (vilket jag aldrig gjorde sen) och så skulle jag säga detta till Ze.

Jag:- Ze nu har jag bestämt mig!

Ze:- För vad?

Jag:- Jag ska gå ner i vikt. 3 kilo ska jag gå ner.

Ze:- Nej(låter som ett neeej i du behöver inte gå ner i vikt, du är fin ändå nej) Nej, jag tycker du ska gå ner 9 kilo.

Jag:- What??????(väldigt irriterat) vad får dig att tro att jag vill gå ner 9 kilo om jag sagt att jag bestämt mig för att gå ner 3 kilo???????

Ojojojoj ungefär där insåg Ze vad han hade gjort. Hahaha sedan kom en lång utläggning om att han missförstod och att han inte menade så o.s.v.

Det känns ju ändå  som om svenska killar vet vad man kan säga till en tjej och inte iaf!(oftast iaf)






Bilden har inget med historien att göra=) Men idag har jag lite hemlängtan och här har vi två som jag saknar massor. Systeryster och Neo aka kinapuffen. Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi saknar dig med! Har du bestämmt något datum för hemfärd än??



Kram

2009-10-27 @ 21:46:36
Postat av: Emma

Åh jo jag ska boka imon, jag längtar så och det blir nog över jul iaf om inte priserna gått upp jätte mycket=) Kram

2009-10-29 @ 23:59:42
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/
Postat av: Annikasan

Hahaha! Emma, så himla himla roligt det där med att du bestämde dig för att börja banta, vilket du sen aldrig gjorde. Så sjukt likt dig på något vis.

2009-10-30 @ 08:53:44
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp i know=)

2009-10-31 @ 05:50:31
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0