Rätt ska va rätt!

Ohhh vad jag inte tycker om måndagar, så otroligt långa och tråkiga. Inte för att jag har ett tråkigt jobb men jag föredrar ju helgen mer än veckorna iaf.

Nu när jag har börjat med den här bloggen måste jag ju översätta för Ze vad jag skriver eftersom jag förmodligen kommer att skriva mestadels om honom, när jag översatte vad jag hade skrivit igår och visade bilderna jag lagt upp greps Ze lite lätt av panik.

Jag har nämligen lagt ut en bild på honom som han INTE posar på (lökhackarbilden), jisses amalia hur kunde jag.
På den här ön är det nämligen väldigt viktigt hur man ser ut, vad man har på sig, vad man har för bil och att det är så mycket bling bling som det bara går. Sen att man bor i små ruckel uppe i bergen och lever på bankens pengar är en annan femma.

Tur att bloggen är på svenska och inte på Portugisiska.



Här har vi två helt godkända bilder tror jag!


Han ville också att jag skulle rätta det jag skrivit om att vi bott ihop i 3 månader, för vi har faktiskt bott ihop i 4 så ni vet. Jag antar att det va jätte intressant för er att veta och att ni kommer berätta det för alla ni känner.
Rätt ska va rätt!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa Fisa

hihi!! Skön kille;)Tror du han är redo för lagomlandet Sverige?

2009-10-13 @ 21:06:03
Postat av: emma

Redo för landet lagom.... hm nej det kommer han nog aldrig bli helt. Hehe men vi jobbar på det=)

2009-10-15 @ 12:23:36
Postat av: Annikasan

Alltså Emma, ja gbörjade med inlägg 1. Och ju mer jag läser desta lyckligare blir jag. Den här bloggen LÄR ju bli min nya favvo.

2009-10-15 @ 21:09:59
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0