Kors!

Ojojojoj jag har glömt att berätta. Efter dumlekakan fikat då Ze fick bloggen översatt ställde han sig frivilligt och diskade innan han gick och la sig.

Jag var ju bara tvungen att fråga varför

Jag:- Ze, har du slagit i huvudet eller vad har fått dig till att börja diska denna torsdagskväll?

Ze:- Nej men alltså jag ville bara göra dig glad, jag vet ju att du blir glad om jag diskar.

Jag:- hm ok? är du säker på att du inte har någon baktanke med detta?

Ze:- japp

Jag:- ok (men jag är väldigt fundersam på varför)


5 min senare:

Ze:- Hey, nu när jag har diskat kanske du kan skriva det i din blogg alltså att jag faktiskt brukar diska.

Seriöst, jag kan inte alltid hålla mig för skratt!

En helt annan sak, idag när vi va på en liten utflykt tog jag denna bild och ny funderar jag på att byta yrke till fotograf. Jag har aldrig lyckats med en bild innan YEAH!


Kommentarer
Postat av: Wendy

Oh vad gulligt!

Har du något recept på dumlekaka? Det lät gott :)

2009-11-06 @ 15:02:06
URL: http://Wendysvardag.wordpress.com
Postat av: Emma

Nämen va kul med en till som tycker om dumle=)

2009-11-06 @ 23:44:27
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0