Helt vanlig söndag!

Vi började dagen med att åka runt på vår rätt så nya snygga scooter vid namn Besbi första stoppet blev Canico som är en liten stad/by utanför Funchal där vi bor. Där har dom nämligen en kopia av Cristo Rei(en mini) ni vet den där jesus statyn som finns i Brazilen.
Självklart tog jag bilder så att ni skulle kunna få se den, men jag tog bilderna med Zes mobil för han tyckte att det va mycket bättre om jag gjorde det (fråga mig inte varför) Jag förklarade väldigt noga för Ze att det är väldigt viktigt att jag kan få in dom på datorn när vi kommer hem, och det skulle inte va några problem försäkrade han mig om.

Men icke sa nicke, det är väl klart att det inte gick. Ze har ju ingen USB kabel till sin telefon, det kom han på nu när vi kommit hem. Grrrr



Cristo Rei!



Besbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0