Dagens ord!

När jag och Ze träffades va han skit dålig på engelska, och då menar jag verkligen skiiiiit dåligt.

Det har ju gått framåt för honom efter det, och mycket bakåt för mig.(man talar ju som man umgås so to say) I början var han ordföråd pyttelitet, det tog ju typ en månad innan han fattade att han skulle säga eh F*ck you istället för f*ck me. Vilket jag i och för sig tyckte va rätt kul!

Dagens ord eller svär replik: Son of a bitch

Vilket tidigare har låtit så här:

:- Sand of bitch

:- sandy of a bitch

:- Sun of a bitch 

Nu har han fått till det, yeah. Oj nu fick jag det visst att låta som han går runt och svär hela tiden.(hoppsan Kerstin)

Det är inte alltid så lätt för dessa Portugriser!




Det här är: but baby, jag har ju både diskat och bäddat sängen minen.( vilket man får se rätt ofta hemma)

En dag för inte så länge sedan kom vi hem samtidigt och lägenheten såg ut som hej kom och hjälp mig.

Ze började diska och jag började städa toaletten, när Ze va klar med disken började han han damsuga ( jag städade fortfarande toaletten) han damsög typ halva TV-rummet vilket innebär kanske en meter golv.

Ze:- ojoj nu hinner jag inte mer

Jag:- Nehe ok, får man fråga varför?

Ze:- jag måste iväg och jobba


Men istället för att sticka iväg och jobba la han sig i sängen med sin dator.

Jag:- Men? skulle du inte iväg?

Ze:- nej jag såg att klockan inte va så mycket

Jag:- nej men va bra, då kan du ju fortsätta att damsuga

Ze:- But baby, jag har ju både diskat och damsugit nu är jag trött.

Efter ett tag åkte han till jobbet och jag städade klart, när han sedan kom hem efter 2 timmar kom min hämd. Jag låg nämligen och glodde på svenk TV på datorn.

Ze:- Vad ska vi äta?(som i, har du inte lagat mat?jag är hungrig)

Jag:- Vet inte (och tyckte  det va skit kul eftersom Ze inte kan laga mat)

Ze:- Men ska du inte laga mat?

Jag:- But baby, jag har ju både städat toaletten och damsugit. Nu är jag trött!

Åhh ni skulle sett hans min!




Kommentarer
Postat av: Roger

Haha, nu har jag läst hela bloggen (var inte jättemycket iofs). Jag gillade lökhistorian.



Han Kim såg lite ut som han som var med massa tv-serier förut. Kim Sulocki eller nåt sånt.

2009-10-19 @ 23:03:37
URL: http://rogersunpersonal.blogspot.com
Postat av: Emma

Nej men va kul! Åh tänk va coolt det hade varit om det vart den Kim)för då hade jag ju faktiskt kunna säga att jag känner en kändis) men det är inte han tyvärr!Det va ju du med den Ann i kassan! där fick jag mig ett gott skratt. hehe

2009-10-20 @ 10:26:00
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/
Postat av: Roger

Mmmm, men tydligen så var det ju AnnikaSAN sedan. Jag är sjukt besviken. =)

2009-10-20 @ 21:01:30
URL: http://rogersunpersonal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0