Blogga!

Jaha, då har jag tagit beslutet att jag med ska börja blogga, jag som för ett år sedan inte ens visste vad blogg var för något. Så nu alla nära och kära(och andra) kan ni hänga med lite mer på vad som händer i mitt liv. Vad jag skulle ha som bloggnamn kom min kollega Madde på a.k.a Björnfot då hon får höra många roliga historier om min kära pojkvän/sambo Ze.

Ze är portugis och 25 år, och vi bor ihop sedan 3 månader tillbaks, och låt mig säga så här att kulturkrocken är inte bara stor den är giganstisk. 


Här har vi den omtalade Ze!


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Hahaha! Det här kommer bli bra. Riktigt bra Emma!

2009-10-15 @ 21:04:43
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack hjärtat! Ja vi får väl se, mitt internett funkar ju inte riktigt som det ska!

2009-10-17 @ 12:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0