Julmusik!

Nu är snart hela Madeira julpyntat och fint, och grannen spelar julmusik på högsta volym.... Kan känna att det är liiiiiiiite överdrivet. Jisses amalia man skulle ju kunna tro att det är  december redan.


Igår va jag och tittade på fotboll, Ze spelade sin fösta match i sitt nya lag. Asså en annan kan ju inte ett skit om fotboll men man stödjer ju så gott man kan. typ...

Jag:- skiiiit bra spelat idag, du va bäst

Ze:- Tycker du?

Jag:- Jo asså du va ju lite lat du sprang ju inte så mycket, sen tycker jag att alla låg ner på planen mestadels (vad vi i sverige kallar Filmning) men när du hade bollen va du skit bra (fast du inte gjorde några mål)

Usch när folk frågar mig om saker jag inte kan nåt om vet jag inte riktigt vad jag ska säga.


Snyggt skott baby!



 
Men det här va nog det roligaste på hela matchen.... Domarna värmer upp!



Kommentarer
Postat av: Annikasan

Haha! Härligt Emma. jag tycker ändå att du verkade klara dig ur den där situationen väldigt bra.

2009-11-10 @ 12:15:54
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Emma

Mm visst gjorde jag!Asså som han visar intresse för mina svenska tv program (ensam mamma söker osv) Måste ma ju ge der samma intresse tillbaks.!

2009-11-10 @ 17:28:25
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0