Han är värre än mig!

Jag har konstaterat att Ze är värre än mig på att skjuta upp saker. Jag trodde nästan inte det va möjligt, med det är det. Han är inte bara lite värre heller.....

Som inför maskeraden i lördags, det va ju inte så att han va ute i god tid med kostymen direkt.

Fredag kväll:

Jag:- Men Ze vad ska va imon nu då?

Ze:- Ehhh i dont know!

Jag:- Men ska vi inte åka och titta efter nåt då?

Ze:- Nej inte idag jag har inte energi.


Lördag morgon:


kl.11

Jag:- har du kommit på något än?

Ze:- nope, vi åker och kollar sen.


kl.15 i bilen(uppenbarligen på väg hem utan at ha kollat på något)

Jag:- Men Ze ska vi inte åka och kolla efter nåt nu när vi ändå är ute och åker?

Ze:- Nej jag har inte energi.

Jag:- Men vi ska liksom va hos Kim och Linn om 3 timmar

Ze:- ja men jag är hungrig vi åker efter vi har ätit.


Kl.18


Jag:- Nu måste vi åka och fixa oss hos Kim och Linn, vet du vad du ska va än?

Ze:- Nej, men vi åker förbi kinabutiken, jag kanske härmar Kim och klär ut mig till en mumie.



2 timmar och en kvart senare, alltså 20.15 exakt 45 minuter innan festen började. (och eftersom det va en överaskningsfest va vi tvugna att va där prick)






20.20

Ze:- Eh fy det här är jätte varmt, jag ångrar mig. (lite irriterad på rösten)

Jag:- Va????? du kan inte ångra dig nu, festen börjar om 40 minuter! (väldigt irriterad på rösten)

Ze:- Det skiter jag i, jag vill inte va en mumie längre.

Helvete tänker jag för mig själv. Men ja ja det är väl bara att bita i det sura äpplet och hänga med honom och fixa något så det går fort.


Ett butiksbesök och ett hembesök senare 21.10!




Och vi kan ju säga så här, att det va många under kvällen som sa:

:- Asså Emma din kille är alldeles för bekväm i den där klänningen!

Kommentarer
Postat av: Annikasan

Hahaha

2009-11-03 @ 09:00:08
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0