Gossip!

By the way! Madeira är ju i princip lika liten(litet) som Jönnet och skvaller finns ju på alla ställen.

Ze:- Jag träffade Jonny igår, du vet han som äger baren i hamnen..

Jag:- Jaha?

Ze:-  Han ska annordna en stor fest den 23 dec och jag är inbjuden

Jag:- va kul, jag är ju i sverige då. Men är det inte den där stora festen utomhus då?

Ze:- Jo men blalala (kommer inte ihhåg hennes namn) Christianos (Ronaldos) ex flickvän kommer hit så därför fixas denna, fest.

Jag:- Coolt

Ze:- Mm men jag tycker inte om henne för hon har naken kort på sig själv på HI5, och så har jag hört att hon går runt och säger att Christiano är bög.

Jag:- Coolt


Cristiano Ronaldo bilder och skvaller | Allt om Cristiano Ronaldo!

Jag försökte hitta bilden på henne men han har ju haft så många och jag kommer inte ihåg vilken det va!

Kommentarer
Postat av: Annikasan

Eh, tror du glömde nämna när Ronaldo började snacka med dig i en bar en gång och du dissade honom. Bland annat genom att inte veta vem han var. hahahaha

2009-11-05 @ 16:26:58
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Emma

Men ankan, det där är ju liiiiiiite pinsamt så jag tycker vi säger att det aldrig har hänt, hahha. Hänger inte riktigt med i fotbollsvärlden=)

2009-11-05 @ 20:09:20
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0