Åh vilken underbar dag!

Igår va jag och Ze lediga. Det va najs, sov länge på morgonen sen åkte vi på roadtrip i bergen.

Brr va kallt och vilket dåligt väder.....




Haha nej, det va faktiskt jätte fint väder, bilden tog jag när vi åkte igenom ett moln...




Jag:- Ze jag vill ha kaffe
     
      Ze:- Ok jag går och köper...

 


Jag:- Usch men fyyyy vad 17 är det är

Ze:- Madeiansk speciellt kaffe, visst är det gott...




Här uppe på toppen höll Ze på att frysa ihjäl..Visst va det lite kallare än nere på marken men det va faktiskt 17 grader varmt.

Redo för sverige??




Så här såg det ut när vi kom hem och satte oss på balkongen..

Åh vilken underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Men ååååh! Det är ju hur fint som helst där ju. Och er utsikt är ju helt fantastisk. En dag kommer jag och hälsar på. Och där med basta.

2009-11-15 @ 10:27:49
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo det är ju faktiskt rätt fint måste jag ju säga.... bara kom du=) men du kanske måste skynda dig lite i så fall, jag jobbar på att få med mig Ze hem=)

2009-11-15 @ 11:11:43
URL: http://.emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0